Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Producten
Producten
Producten
Batterijen en laders
Batterijen en laders
Producten
Producten
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Diensten na verkoop
Diensten na verkoop
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Is uw truck defect? Of heeft uw truck een onderhoud nodig? Dan heeft u er alle belang bij om dit snel in orde te laten brengen want stilstand kan u veel geld kosten.
Vanaf nu kan uw serviceproces, van melding tot facturatie, volledig digitaal verlopen.
U kunt uw servicemelding eenvoudigweg maken via uw smartphone, tablet of computer, waarna één van onze techniekers bij u zal langskomen voor een interventie. Nadien worden alle documenten - zoals service rapport, pro-forma factuur en definitieve factuur - u via e-mail toegestuurd. Dit zorgt ervoor dat u een overzicht behoudt over al uw documenten en dat u makkelijk kunt navigeren tussen uw bestanden. Een gratis dienst van ons waardoor we u nog sneller kunnen voorzien van service.
Met de nieuwe toepassing Call4Service kunt u via uw smartphone, tablet of computer 24/7 een servicemelding maken. U scant de QR-code van uw truck of geeft uw serienummer door. Vervolgens voegt u een korte omschrijving toe van het defect of van het uit te voeren onderhoud. U heeft ook de mogelijkheid om foto’s en een bestelbonnummer door te geven. De website registreert alles en geeft u een overzicht van al uw servicemeldingen en hun status. Na ontvangst van uw melding nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen.
U kunt er voor opteren dat uw medewerkers een persoonlijke login hebben, maar dat deze geregistreerd staan als dezelfde goederenontvanger. Op die manier kunnen uw medewerkers alle aanvragen zien en kunnen er geen dubbele aanvragen gemaakt worden.
Eén van onze professioneel opgeleide techniekers komt bij u ter plaatse. Hij beschikt over een mobiele werkplek die volledig is uitgerust voor de meeste reparaties en onderhouden.
Na de interventie maakt de technieker een service rapport op waarin genoteerd staat welke werken uitgevoerd zijn en welke onderdelen gebruikt zijn. Wij vragen u dit rapport te ondertekenen en sturen u het achteraf per e-mail.
Op basis van het service rapport maken wij een pro-forma factuur op dat u per e-mail ontvangt. Bovendien kunt u ons vragen om deze e-mail naar meerdere personen binnen uw bedrijf te verzenden. Via een weblink kunt u nog een bestelbonnummer toevoegen.
Wanneer we alle facturatiegegevens van u ontvangen hebben, maken wij de finale, digitale factuur op. Deze factuur kan verzonden worden naar verschillende personen binnen uw onderneming. Wel vragen wij om steeds één algemeen e-mailadres door te geven zodat uw boekhouding de factuur correct kan ontvangen. Indien gewenst, kunnen wij samen met de finale factuur het service rapport van onze technieker meesturen.
Zorg ervoor dat uw facturen automatisch bij de juiste personen terecht komen en kies voor digitale facturatie. Geen papieren facturen meer die verloren kunnen gaan.
> Klik op onderstaande button 'Hier registreren'.
> Vul uw gegevens in.
> Verzend ons de mail.
> Wij zorgen voor de rest.
Vul onderstaand contactformulier in en wij helpen u graag verder.
Nieuwsbrief
Inschrijven